lördag 2 april 2011

De har landat : )

I natt ringde min skype från Malmö....Mina goa underbara syskonbarn, som jag saknar mest här i Beijing.



Åkte imorse ut till flygplatsen för att möta mina systrar, Karin och Kristina. Så himla roligt att de är här och att vi ska få 9 dagar tillsammans.....jag har en massa förslag på vad vi ska göra.
Nu ligger vi och vilar/sover en stund innan jag tänkte ta med dem till manikyr och ev fotmassage, pedikyr, Yashow ; )

Simon som ritat, ser ni mig? Jag har just gjort mål : )

Jag somnade visst en stund ...nu hoppar jag in i duschen och sedan sätter jag på kaffet!
Hur ser er lördag ut?


3 kommentarer:

  1. Så jätteroligt att Kristina och Karin landat. Önskar er fantastiska dagar tillsammans.
    Manikyr och pedikyr och en go middag låter härligt.
    Kramar till er alla från oss båda.

    SvaraRadera
  2. Så gott att höra...och se er på Skypen!!!
    Här är allt lugnt. Haft en underbar vårdag +12 gr i Malmö o sol under em. Har också bevittnatt en underbar vårmusikal m Emma o övriga elever på hennes skola. Jorden runt var temat. Emmas grupp var tigrar...nu sover dom alla tre ljuvt i samma säng..vilka underbara barnbarn vi har!!!
    Lev gott o njut av er tid!
    Kramar mamma o pappa

    SvaraRadera
  3. Åhh vad mysigt att ha systararna där. Viktoria kommer kanske hit till Moskva i Maj. Nu hålle jag tummarna för det. Ha en fin söndag! Kram Karolina

    Ps. Curling kan verkligen kallas SPORT. Jag har träningsvärk i båge mage, armar och bröstmuskler. AJ!!!

    SvaraRadera