lördag 30 april 2011

H O N G K O N G

Yes, nu är vi här....
Flyg 3 h till Shenzhen, buss via 2 tullar och in till Kowloon 2 h...klockan passerat midnatt och vi är glada, trötta och lite förkylda....
Det ända vi bokat är söndag fm. Då ska vi till Tao Fong Shan, Shatin. 41 år sedan mamma var där, ska bli så spännande att få åka dit igen, jag var där för 3 år sedan.

Bläää min kamera-sladd ligger hemma i Beijing. Vi får se om jag kan låna eller köpa en, för internet känns så snabb och bra här. Kom in i min tunnel på 3 sek.

Missa bröllopet, men ser bilder nu på kinesisk tv-kanal. Så mycket folk!! Tänk om jag jobbat på svenska skolan i London denna vår ; )

Kram och Godnatt från H O N G K O N G

2 kommentarer:

  1. Javisst, det var ju nu du och mamma Britta skulle till Hong Kong!Vad roligt! Antar då att allt ordnade sig med presentkort och biljetter.
    Önskar er en härlig vistelse i HK! njut och ha "det bäst".
    Kramar och många hälsningar till er båda från oss båda.

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag tror inte att du behöver din tunnel i HK då de inte har nån mur att ta sig igenom...

    SvaraRadera