torsdag 31 mars 2011

2 dagar : )

Lördag morgon landar mina allrakäraste systrar i Beijing , jag ser så mycket fram emot detta.
Karin och Kristina Ni är så välkomna!

Jag fick ju en ny dator av Apple....som inte hade "svenskt" tangentbord, saknade bl a å, ä  och ö.
I söndags ringde de från Apple och sa att det beställda tangentbordet hade kommit, så jag lämnade in min dator....klar att hämtas i går.
Hmmm inte riktigt 100% "rätt" men men tangenter finns det, som jag tror ska räcka till mig (någon bokstav hamnat fel och lite små saker som sitter "fel")....
Meiventi!

Tyvärr så fungerade inte mitt internet igår, igen....skit vad tråkigt....men i kväll är det fixat...efter mindre än en minut av service man ????

För er som är intresserade av väder, så har vi haft sommar denna vecka i Beijing. Över 20 + , barn och vuxna med tunna tröjor/t-shirts på rasterna : )
I morgon ska det dock sjunka till 14+ och regn....och regn hoppas jag det blir, minns inte när det regna sist, här är så torrt så torrt så torrt....
(Karin och Kristina, 20 + igen på söndag.....)

Klicka för mer information om detta ordspråk! Att sköta sig är att se till att man hinner med det roliga
Margaretha Krook

5 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Förstår att du räknar timmarna...det gör systrarna oxå kan jag skvallra.Allt gott önskas er o lite avis är jag allt!!
    Imorgon åker Felicia, Simon o jag till Malmö på Vårmusikal. Kusinen Emma ska medverka. Hur kul som helst!
    Kramar mamma Britta

    SvaraRadera
  2. Härligt med värme! Här har vi haft sol hela dagen och vi åt mellis ute med barnen för första gången i år =)Dock inte i t-shirt utan med overaller och galonisar!
    Ha den så mysigt med dina systrar!
    stor kram

    SvaraRadera
  3. Anna!
    Förstår att du gläder dig till att dina kära systrar kommer. Ni kommer att få härliga dagar!
    Är avundsjuk på värmen i Beijing, men har det bra här hemma.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. 2 dagar????
    Mindre än ett dygn kvar.
    Snart så syns vi.

    Tusen kramar
    Kristina

    SvaraRadera
  5. All lycka till er på systerträffen! Sitter själv här i Borås och tänker på systerbröllop!
    Mys och ha det gott..
    kusin Maria

    SvaraRadera