tisdag 22 mars 2011

..och jag tror jag är teknisk....

Jag blir så trött, känns som om allt med teknik gått emot mig de sista månaderna...
Nu försöker jag öppna min externa hårddisk...med alla min 24000 fotografier.... Enkelt, trodde jag men jag kan inte, JAG KAN INTE öppna, hittar inte mina fotografier : (
Betyder det att det inte finns några foton? Eller att jag är oteknisk? Jag uppfattar mig själv som lite teknisk men men efter mina sista månader med data, telefon och nu hårddisk problem som jag ej kan lösa förstår jag att jag har skev uppfattning av mig själv : (
Jag hostar, har ont i benen, ont i nacken....Nu är det lite synd om mig, hihihihi räcker att skriva ner detta så mår jag bättre....
Min kära mamma fyller år idag och min största sorg är att jag planerat att hitta gamla foton på henne och göra dagens inlägg till hennes, nu blev den istället min usch vad egoistiskt av mig....

Bättre sent än inget:

MAMMA BRITTA GUSTAFSSON
GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!
HOPPAS DU HAR EN FINFIN DAG!

kram från dottern i Beijing som saknar dig extra mycket idag.....

2 kommentarer:

  1. TACK TACK käraste Anna!
    Bilderna finns i hjärtat.
    Krya på dig så du blir frisk tills dina systrar kommer o kör med dig!
    Kramar i massor/Mamma

    SvaraRadera
  2. Huga, vilken mardröm om fotografierna är borta. Men, som mamma skriver, minnena finns i våra hjärtan.
    kram goaste du. Vi syns snart

    SvaraRadera