söndag 20 mars 2011

Champagne brunch : )

Jag har gäster boende hos mig just nu....vännerna Ditte och Bosse. Ditte ville bjuda oss på brunch idag....hmmm inte vilken brunch som helst utan:

Sundays brunch at St Regis hotel : )

Fantastiskt vackert upplagt, fantastiskt gott...Drick och ät så mycket du vill/orkar. Vi satt i 3 h 45 min....jag är så mätt, fortfarande efter promenad hem och soffan i några timmar.


                                              Hotel entre....



        Vi var bland de första gästerna och fick se allting så vackert upplagt.

      
                                       Skål från Beijing ; )











3 kommentarer:

  1. Men, vad ser jag? Bilder på bloggen. Bra att det löste sig.

    Jag ser fram emot att följa dig genom internet igen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ser helt fantastiskt ut och vilka fina blommor.
    Ha det Gött!Kram från Skåne

    SvaraRadera
  3. Lyxlunch kallar jag detta. Och ni är värda det alla tre! Skulle gärna vilja uppleva detta någongång....

    SvaraRadera