torsdag 24 mars 2011

Torsdag....

Nihao!
Åkte hem med skolbussen klockan 15.10, härligt. Frisk luft, klarblå himmel klart man mår bra...
Hoppade av bussen vid svenska ambassaden, promenera till tandläkaren.....De hade tid att undersöka mig direkt : )
Rengöring och flour"påläggning" kosta 200 rmb. Bra fina tänder, sa tandläkaren....Tack, sa jag!

Granne till tandläkaren ligger S.O.S, där kollar jag mitt blodtryck. Jag har lite högt blodtryck och behöver ha lite koll på det....

Taxi till Osolemio, där jag mötte upp Iris....ett glas rött och pasta, utomhus ....VÅREN är här : )

3 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! Ja alltså inte det första med tandläkaren och det men det där med ett glas rött och pasta UTOMHUS!!!
    Längtar tills det blir utomhusläge här!

    Ha det gott!!
    /Camilla

    SvaraRadera
  2. Låter gott att åka hem tidigt från jobbet och få en del uträttat och sen njuta av en middag utomhus.

    Jag tog premiärdoppet i poolen idag. Härligt.

    Kram

    SvaraRadera
  3. En härlig torsdag helt enkelt! Roligt Anna med din nya blogg.
    kram kram och trevlig helg!
    Åsa i Lund

    SvaraRadera