söndag 15 maj 2011

Vilken härlig dag!

Så himla skön söndag!
Vakna utvilad ja, efter tre timmars sömn under lördag em och 10 timmar på natten till idag- så klart jag borde vara utvilad....
Vi bestämmer oss att ha en cykel-dag!
Först cyklar vi till tandläkaren, beställde tid för mamma. De ville behandla henne på en gång....men hon återkommer till dem i morgon em.
Cyklar till Himmelska fridens torg, ca 7 km från mig.










Vi cyklar vidare, stannar till för kall dricka och fotografering. Parkerar cyklarna till sist vid Long Island Spa....





100 minuter Thai fotmassage, 198 rmb. Fötterna i hett vatten medans massören masserar huvudet....därefter en fotmassage : )


4 krs som söndagsmiddag sedan hem för dvd `Concert for Diana´ och internet.


Så här har min söndag varit. Hur har er söndag varit?



3 kommentarer:

  1. Hallå där!
    Vilken härlig dag du o din mamma har haft! Här e det ju mer den tråkiga varianten typ städa o tvätta :( Jag var ute o gick med Ramblers igår, en 14 miles walk runt Sevenoaks, så nu har jag ont i benen:) Ska knalla in till H-smith o änligen få min mobil tillbaka som varit på lagning.
    Hoppas din vecka blir bra!
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Låter som en alldeles förträfflig dag.
    Själv har jag varit på barnkalas hos Ritas som Leo, 3 år och där också träffat Max och Liv. I övrigt lugnt, behöver vila efter Köpenhamnsresan. Åldern kanske börjar ta ut sin rätt.
    Vilka fina Beijingbilder! Längtar lite tillbaka när jag ser er cykla....
    Kramar till dig och mamma Britta.
    Bosse hälsar!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig söndag! Njut ni!
    Vi har sett kossorna släppas ut på grönbete vid Svista gård norr om Uppsala! Kan rekommenderas, om man vill se kor göra konstiga hopp med sina bakben... =) Det regnade i Uppsala men tyvärr inte i Bålsta. Vi VILL ju ha regn så vi slipper vattna!

    Njut vidare ni! Jag väntar på att Magnus indiska rätter ska bli klara!
    Kram och hälsa så gott till din mamma

    SvaraRadera