söndag 26 juni 2011

Vackert brudpar, vackert bröllop!

Söderköping, för mig en ny stad att besöka. Stad med sina rötter från tidig medeltid och där Madicken har spelats in på film 1979 och 1980.
Här vigdes Monika och Martin på midsommarafton.
Efter vigsel fick vi gäster åka "turist-tåget" runt staden och en härlig äldre gentleman körde och berättade om stadens historia.



Det var flera intressanta roliga gäster. Till bords hade jag en mycket intressant man. Jag nämner inte hans  namn men han var en stor ledare inom en lagsport 1994 : )

Bullerbyn
Jag har lånat mammas bil och under lördagen åkte jag sakta söderut mot Malmö. Passerade bl a Vimmerby.....
Nu väntar en veckas ledighet i Malmö : )

2 kommentarer:

  1. Vilket vackert brudpar! Förstår att det var en minnesvärd midsommarafton.
    Njut nu av Malmö, släkt och vänner. Saknar dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha, ha.
    Jag vet som satt bredvid dig - HÄFTGT.
    Hoppas du hade en trevlig afton.

    Saknade dig runt midsommarstången i Kungsviken

    Kramar i tusen

    SvaraRadera