torsdag 23 juni 2011

Midsommar 2011

Har som tradition att fira midsommar i Kungsviken, www.kungsviken.se
Vi äter lax, färsk potatis och världens godaste sås. Detta har vi gjort i 30? år.
Förra året var jag dock i Götet för ett bröllop och även i år missar jag denna tradition. Jag ska till Söderköping och få vara med  på ett par vänners bröllop.

Hur ser er midsommar ut?


Regn utomhus, bak inomhus

Regn utomhus, spel inomhus

Förkylningar i kroppar Wii inomhus
Varit nu i 6 dagar hemma på svensk mark. Det känns bra. Jag trivs i Sverige nära familj och vänner.
I kväll lånar jag mammas bil och åker till Göteborg för att hälsa på en god vän. I morgon åker jag vidare till Söderköping. Midsommardagen fortsätter jag söderut till Malmö.
I Malmö bor jag hos fam Hörlyk och kommer att besöka vänner och njuta mer av Sverige.
Jag har det så bra!

"Oh boy, vilket vackert väder och solen skiner idag...."
Peps Persson

3 kommentarer:

  1. Elisabeth i Åhus23 juni 2011 kl. 19:54

    Härligt med sommar i Sverige! Hälsa brudparet, träffade dem ett par gånger i Beijing. Hälsa även till Mårten och Susu.
    Min Midsommarafton blir tillsammans med goa vänner i Åhus. Mysigt! Roland firar denna helg med möten i Dalian (Kina), fred-lörd, (han har bytt ut sillen & snapsen, haha). Mindre mysigt! Midsommardagen tar jag tåget till Malmö, blivande fina svärdottern ska grattas på 30-årsdagen, har precis slagit in alla paket som blev så fina!
    Sedan kommer Eva-Britt ner en liten sväng till mig nästa vecka. Verkligen jätteroligt!
    Ha det så bra och hälsa alla kändisar!
    TREVLIG MIDSOMMAR!
    Åhuskramizar från
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en härlig midsommar i Söderköping med bröllop och fest och sedan en fortsatt trevlig resa till Malmö. Längtar tills vi kan ses!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig en härlig midsommar.
    Hälsa brudparet och Mårten och Susu så gott.
    Kram

    SvaraRadera