måndag 13 juni 2011

Fredag den 13:e juni....

...för ett antal år sedan, i Uddevalla lasarett. Där föddes en 4,2 kg flicka, 2 veckor över tiden...stackars mamma, som försökte och ville att jag skulle komma ut. Istället sa barnskötaren att mamma skulle gå hem igen. Jag ville inte ut i de närmaste : )
Mamma fick promenera den långa branta backen upp bakom lasarettet till Skogslyckan och lägenheten.

Min födelsedag idag : )
Mamma åkte i morse med till skolan och var min bästa "sekreterare". Helt underbart, vi skulle arbeta med utvärderingar av olika saker. Jag sa och mamma skrev hihihi
Jag vet, jag har det så bra. Tack igen käraste mamma!
Efter lunch åkte mamma till flygplatsen för flyg till Landvetter via Köpenhamn.

Efter dagens arbete trodde jag att vi skulle åka skolbussen hemåt....istället fick jag en god och fin present av mina kollegor. Vi åkte till en restaurang där jag fick beställa maten = me like : )
Tack rara kollegor!
Tyvärr vill inte kina att jag ska kunna ladda ner bild till er på bloggen : (

Klicka för mer information om detta ordspråk! Det är inte åren i ditt liv som räknas, utan livet i dina år.
Abraham Lincoln (1809-1865)

4 kommentarer:

  1. Grattis Anna! Jag ville bara kolla med dig (som vi får tag på) kan du bara bekräfta till mig ( martinbjorklund@hotmail.com ) om Susu och Mårten kommer, vi tror det en inte fått någon slutgiltig bekräftelse. Vi ska skriva ut festprogrammen imorgon.

    Ha det gott så ses vi snart!

    Kram /Martin

    SvaraRadera
  2. Anna!
    Förstår att det blev en lyckad födelsedag!
    Du fanns med i våra tankar!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Verkar som du hade en bra födelsedag! Grattis igen!! Har skrivit på fb, men har inte sett dig ute där på länge.. Men thats china...

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen fast lite i efterskott! Härlig start på sommarlovet! Blir nog ytterligare kalas då du kommer hem till Sverige.
    Kram Bodil

    SvaraRadera