lördag 18 juni 2011

"Tänk att få vakna , tidigt en morgon......"

Jag är glad!
Befinner mig nu i mammas och pappas gästrum i Kungsviken, Orust, Sverige : )

Klockan är 6.15 och här är så grönt!
Mitt SAS flyg gick 2.55 pm. Hann att krama Iris och få en kort pratstund med henne innan hennes Stockholmsflyget skulle gå. Mitt flyg tog mig till Köpenhamn. En resa på 9 h 15 min. Jag hade tur att kunna sova i perioder, såg en "komedi"film m Jennifer Aniston, Just go with it - Min låtsas fru, sortera foton på datorn och läste bok.....
Framme i Köpenhamn hade jag 2 h innan nytt flyg skulle ta mig till Landvetter. Karin mötte mig på Landvetter, kl 21.30 och vi körde till Orust.
En smörgås och kopp te med mams, paps och Karin innan sängen.

Ja, resan är lång men ändå så fantastiskt att kunna förflytta sig så långt så snabbt!!!?? I torsdags kväll satt jag och åt och drack gott på Osolemio, fredag fm packa och nu lördag är jag på Orust, fantastiskt.

Nu har jag ett långt SOMMARLOV framför mig.
Bokat bröllop i Söderköping på midsommarafton och veckan efter hälsa på Malmö. Sedan får vi se vad som händer. Mycket tid i Kungsviken : )

Mamma och jag i Heaven of temple

Pappa iväg, lördag morgon, till Uddevalla för distriktmästerskap i friidrott.
Heja pappa!
Sommarlov, solen lyser skönt. Sommarlov, gräset är  grönt. Himlen blå vill jag nå när jag fångas utav vinden, sommarlov, sköna sommarlovHavets vågor ...

6 kommentarer:

  1. Välkommen hem!!! Idag åker jag hem. Kram Karolina

    SvaraRadera
  2. Ha ett härligt soligt sommarlov! Välkommen till Bålsta =) Stor kram

    SvaraRadera
  3. Elisabeth i Åhus18 juni 2011 kl. 19:54

    Välkommen hem! Njut tillsammans med nära och kära!
    Vi kanske ses i Malmö?
    Åhuskramizar från
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem! Säjer jag också! Du har en skön, lång, sommar framför dig. Hoppas vi hinner ses! Vi är nu i norra Finland, idag Uleåborg. I morgon bär det av mot Haparanda och Sverige. Hoppas vi kommer till Piteå i morgon1
    Har det bra!
    Många kramar från både mig och Bosse

    SvaraRadera
  5. Så gott att du oxå har kommit till K-viken!
    Nu njuter vi av den svenska Sommaren!
    Mamma

    SvaraRadera
  6. Hej Anna,

    Skulle behöva prata med dig! Försökt att sms:a dig på svenska numret. 0739727289! Kram /Monika

    SvaraRadera