torsdag 9 juni 2011

"Bildbevis till Karolina"

Nihao!
Först vill jag skriva att idag efter jobbet så var jag sugen på en kall öl, och det var länge sedan jag drack och var sugen på detta = jag börjar att bli frisk : )

Mamma, Iris, Mia och jag satte oss på Nearby the tree.


Så till dagens rubrik!
Karin, heter en go vän som bor här i Beijing. Hon fanns på svenska skolan när jag flyttade hit 2005. Sista åren har hon inte arbetat på skolan men Karolina, det är sant!
I tre dagar har nu Karin vikarierat hos oss på förskolan...och för min del så får hon gärna börja arbeta här igen : )
Karin, jag ringer i augusti ; )


Nu går tiden fort.....på lördag skolavslutning, på måndag reser mamma hem och fredag 17:e reser jag hem för SOMMARLOV : )

Klicka för mer information om detta ordspråk! Jag smakade på ett gott öl i England. Jag tror det hette "pint"!
Frank Strandli (1972-)

2 kommentarer:

  1. Skönt att du börjar bli sugen på öl. Ett gott tecken! Mysigt med Nearby the Tree. Vad kul att Karin varit på skolan och jobbat! Hälsa henne gärna från mig!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fina ni är!!! Ge Karin en STOR kram om du ser henne igen innan sommarlovet. Dig Anna hoppas jag få krama v.27!? Kramar från Moskva /Karolina

    SvaraRadera