lördag 2 juli 2011

1 Juli, Kanadas Nationaldag!

Dagarna flyter framåt och jag är så tacksam för min vecka här i Malmö.
Jag har bl a träffat "gamla" Beijing-vänner....Åsa, Stefan, Tove, Emma, Therese....
I går var jag bjuden hem till Emma och Matt. Emma ordnat överraskningsfest åt Matt, då det var Kanadas nationaldag. Det bjöds bl a på hamburgare, chips och champagne.

"Kom i rödvita kläder"
Beijing-vänner

Några kända personer från Kanada:    CA  

Celine Dion, 

Shania Twain, 


Wayne Gretzky, 



Leonard Cohen, Bryan Adams och Matthew Campbell : )






4 kommentarer:

  1. Elisabeth i Åhus2 juli 2011 kl. 17:01

    Vilket härligt firande av Kanadas nationaldag! Jag känner en del för just Kanada, arbetade som au pair i Vancouver 1977-1978, vilket var en otrolig upplevelse med många fantastiska minnen!
    Jag & Eva-Britt njöt tillsammans förra veckan här i Åhus! Sååå kul, mycket prat, skratt, mat, dryck m.m.
    Ha det fortsatt bra!
    Åhuskramizar från
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att träffa "gamla" Beijingvänner och att rå om "de dina".
    Ha det bäst!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bider! Jag bara måste få dem...
    Det var väldigt mysigt att träffas igen, vi får ta en återträff snart igen..
    KRAM PÅ DIG hälsa de dina = )/Tessiluring

    SvaraRadera