torsdag 20 oktober 2011

Mamma Mia, skitluft, huvudvärk...

I tisdags gick jag på Mamma Mia, igen : )
20 aug-11
Föreställningen gör sina sista dagar i Beijing. Ditte ville gärna gå och jag var inte sen med att hänga på. Vi hade dock inga biljetter utan hoppades kunna köpa på plats. Det fanns att köpa på plats med de kostade 680 rmb. Vi ville ha billigare. Vi förhandlar med försäljarna, trodde då klockan var 19.30 och showen börja, att de skulle gå ner i pris....De gjorde de inte....till slut fick vi tag i 350 rmb biljetter- vi missade de första 24 minuterna.

S K I T L U F T, igen.... 350 bläää
och så här såg det ut i morse från min lägenhet:


I dag har det varit en "jobbig" dag för mig. Haft huvudvärk....jag har en förkylning som kommer och går....vill inte bryta ut men jag nyser och snyter mig då och då...kan det var den som för med sig huvudvärken? el är det luften?

En av flera "roliga" bilar i Beijing
http://www.mamma-mia.com/
Här hittade jag en mix av musikalen, tyvärr hackade den/buffrade en massa här, men kanske lättare att se från Sverige??

Godnatt!

4 kommentarer:

  1. Aj,aj,...inte roligt m varken huvudvärk,förkylning pg eller den dåliga luften. Hoppas helgen blir bättre!Mamma Mia musiken underbar o får pigga upp dig!
    Idag på morgonen -1 o vitt på marken. Sjön "ryker", så vintern är på väg.
    Kram från oss båda MoP.

    SvaraRadera
  2. Usch då med den luften! Och vi, maken och jag med min syster och hennes make (de från västkusten) som planerar en semesterresa till Beijing till sommaren. Kram/Iris

    SvaraRadera
  3. Tack Anna för att du följde med mig på Mamma Mia!
    Jätteroligt att se även den kinesiska uppsättningen.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. En sådan bil har man ju haft, fast utan spindelmannen... Jobbigt det låter med den dåliga luften.
    Kusin Magnus

    SvaraRadera