söndag 23 oktober 2011

Dagen starta med 430 och slutar med 26 : )

Ja, efter att vaknat för 4:e dagen på raken med fruktansvärd dålig luft var det helt underbart då jag märker att det regnar ute.
Att det sedan snabbt lättar på "skiten" ute och jag ser hus som ligger 800 m från mitt, gör att jag piggnar till.
430 på skalan imorse och 26 på eftermiddagen : )

Dagen har jag tillbringat mycket tillsammans med soffan : )
Vid lunchtid flyttade Ditte in till mig. Hon arbetar nu några veckor på SSB.
kolla gärna in här

Söndagsmiddagen åt jag tillsammans med Ditte och Marjo på Morels. På alla mina år här i Beijing var det första gången jag åt där. De har ett stort utbud på öl, den har jag provat vid ett tillfälle innan.

Mmmm grönpepparsås, potatismos, kött : )
Har på en konsert med Leonard Cohen, på dvd. Oj, vilken skön musik. Visst har jag lyssnat på honom förut men inte så många låtar efter varandra.
http://youtu.be/_qvW63z1uzg

5 kommentarer:

  1. Då var det på tiden att du testade Morells. De har underbar fisk med. Kram från ett svinkallt o regnigt Moskva

    SvaraRadera
  2. Skönt att luften är bättre, hoppas det håller i sig. Maten såg väldigt fin ut!
    kram kram

    SvaraRadera
  3. God mat! Leonard Cohen har firats här i Spanien i veckan. Många varma kramar till dig från oss i Fuengirola!/Iris och Hans

    SvaraRadera
  4. Skönt att du mår bättre och att luften har blivit lättare och nyttigare att andas. Så trevligt att du fått en ny gäst på Hotell Anna. Här i Eskilstuna har vi haft en strålande höstdag - t.o.m tvätten torkade utomhus på torkställningen.
    Hoppas att du får en bra arbetsvecka.
    Kram Bodil

    SvaraRadera