lördag 1 oktober 2011

Fredag och nu väntar 10 dagars ledighet : )

"Fredag, vilken underbar dag...."
Hem efter jobbet för att fixa internet, som inte fungera i går kväll och i morse. Bokat tid med "arbetare" men så när jag kommer hem fungerar internet????
Äter middag på Purple Haze, Thaimat, med 2 kollegor.....därefter lite kroppsvård innan Sadle och en drink....
Provar drink med chili : )
Bilden tog lång tid att ladda ner....nu är det därför lördag morgon. Jag ska idag åka på semester. Pga Kinas nationaldag, som är idag 1:a oktober, är vi lediga en vecka från arbetet.
Jag flyger till Taiwan : )
Så nu är det tid att packa lite kläder, ta fram passet.....

en There are no foreign lands. It is the traveler only who is foreign.
Robert Louis Stevenson (1850-1894)

2 kommentarer:

  1. Ha det superduperbra i Taiwan! Och du, vi ses snart!

    SvaraRadera
  2. Intressant kommentar från Robert Lois Stevensen. Hur är ditt knä? Har svullnaden minskat? Hoppas det så du får en riktigt trevlig resa. Jag ska också ut och resa - i min nya bil, hi, hi. Ska ta en tur till TORP och handla. Anna - jag ÄLKSAR den. Jag är så glad, så glad.
    Saknar dig i massor.
    Tusen kramar / Kristina

    SvaraRadera