söndag 9 oktober 2011

Varför?

Varför bor jag i Beijing?
Någon som kan erbjuda mig ett arbete på annan plats, här på vår jord?
Blääää, såg inte marken när flygplanet landa....300 står det på luftvärdet, "Very unhealthy".

Så här såg det ut kl 17.44 : (
Lägger in lite bilder till gårdagens text...

Utsikt från vån 88....

Taipei 101


Lediga toaletter
Nu är det Osolemio och pasta som gäller....

....som smakade bra och efteråt gick vi till First floor, 1 F.....publicerar därför inlägget idag, söndag : )

3 kommentarer:

  1. 390....är luften nu när jag läser av. Dags att byta plats att bo på??? Andningsmask kanske är att rek när du är utomhus!!
    Fina bilder från Thaiwan!! Och tack för ny bakgrund på bloggen...lite lättare att läsa för en gammal pensionär!!
    Annars en fin höstdag i K-viken. Kram f MoP.

    SvaraRadera
  2. Bläää! Vad trist med den dåliga luften. Men nu kommer jag snart och förhoppningsvis har jag frisk luft med mig. Nåja,frisk och frisk....
    Jättefina foton från Taipei!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Usch vad tråkigt med luften i den underbara staden. Härliga bilder från din semester!
    O Sole Mio, First Floor - vad trevligt det låter.
    Kram/Iris

    SvaraRadera