torsdag 1 september 2011

Björklund, tack!

Under min ledighet i sommar har jag lånat ut min lägenhet i Beijing till två nya goa vänner. (Nya i den bemärkelsen att jag hade äran att lära känna dem förra hösten då de var i Beijing....)
När jag kom tillbaka till min lägenhet inför skolstarten, låg det presenter i lägenheten. 4 st som ska öppnas september, oktober, november och december....och idag är det 1:a september...och jag är så lycklig : )

T A C K, jag fick en liten tår i ögat.


Toppen-present, blå klar himmel, torsdag = länge sedan det kändes så här bra klockan 6.46 på morgonen : )

Ha en underbar dag allesammans, nu ska jag gå till skolbussen!

2 kommentarer:

  1. Jag ska försöka fota baksidan av matchtröjan i em och lägga in.... : )

    SvaraRadera
  2. Förstår att du e gla`!
    Ser fram emot baksidan!!
    kram/mamma
    ps. Vilka fina vänner du har.

    SvaraRadera