lördag 10 september 2011

Regn i Beijing idag

Fredagens AW startade på The Den, pizza och öl. Därefter gick vi till The Saddle....

Emma och jag skålar och trivs!
I dag har jag haft en skön lugn lördag. Tog en promenad med Timiras. Visade hutong området nedanför Suncity. Vi åt lunch på "gula duken".
Jag gick och klippte mig, 30 rmb. Nu på kvällen, har jag letat efter flygbiljetter till Taiwan.... läst vänners bloggar och samtidigt tittat på tv:n.
"Opening ceremony of 9th national traditional games of ethnic minorities"
 Fantastisk show.....wow, undra hur många tusen människor som var medverkande.

Nu är det tid för sömn.
Godnatt

3 kommentarer:

  1. Skönt Anna att du är pigg igen!
    Trevligt med A.W. Saknar det!!! Och dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att vara fit for fight igen! Härligt! Jag och dottern får kanske hänga på någon AW när vi har landat i Bejan! Det blir garanterat fullt upp om dagarna med roliga aktiviteter (=jobb), så då måste det ju vara OK?
    Åhuskramizar från
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart med vissa regniga dagar. Att kunna unna sig att bara vara hemma!!! Kram från ett regnigt Moskva

    SvaraRadera