onsdag 7 september 2011

Sushi

Onsdag kväll och jag ligger i soffan helt slut....
Blåsor på tungan, ont i halsen, ont i huvudet, ont i kroppen...ja, ni hör; det är synd om mig...Not, bara skönt att skriva av sig...tack, för att ni läser : )

Häromdagen var jag och åt god mat, igen.....



Jag har fått "oväntat besök", cyklande par från Kungsbacka

http://boggeodani.blogspot.com/

Det är min kusin Emmas svärföräldrar. Heja er! Ni är grymma!

Innan jag publicerar inlägget vill jag sända en kram till dig, Kristina!
Tack för att du skypa......Heja dig också och du är grym också : )

6 kommentarer:

  1. Krya på dig! Hoppas du piggnar på snart!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Nu igen! Så trist! Klart jag tycker synd om dig!
    Krya på dig och vila nu tills du blir helt bra!!!!
    Matsuko, ja....Gott!
    Vad roligt med cyklande besök!!!!
    Kram på dig! Och många hälsningar förstås från oss båda.

    SvaraRadera
  3. Det var gott att få skypa med dig med Anna. Kul att det funkade. Mamma har varit här i flera timmar (underbara mamma)hon sover över hos Karin så kan hon få köra hem mig imorgon (troligtvis).

    tråkigt med din förkylning, hoppas det inte blir värre.

    Tusen kramar

    SvaraRadera
  4. Oj så gott det ser ut med MATSUKO!!! Blir sååå avundsjuk!
    Skickar lite styrkekramar! Hoppas du kryar på dig!
    Här hemma öser regnet ner, blåst och 13 grader gör det inte behagligare! Att vi dessutom har friluftsdag och ska vandra på en mosse i morgon.... Behöver jag säga mer.. Känns sådär lockande.. Hoppas vinden vänder!

    Krya på dig! Snart är det helg igen!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Krya på dig, Anna! Jag hoppas verkligen att du blir frisk snart så att vi kan stråla samman i Bejan, och att din helg blir så bra den någonsin kan bli! Ta hand om dig!
    Ses snart!
    Åhuskramizar från
    Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Sköt om dig!!!
    Kram från Spanien

    SvaraRadera