tisdag 20 september 2011

Grattis brorsan!

Daniel, läser du detta tro?
Önskar dig en bra födelsedag! Tänk vad åren går...

För 3,5 år sedan fick jag vätska i mitt vänstra knä. Gjorde olika försök att få bort vätskan. Det som fungerade var att elda bort vätskan.
Nu har jag problem igen med vätska i vänster knä. Skulle göra mig till/vara hälsosam att cykla Kungsviken-rundan 2 dagar efter varandra = 8.5 km x 2, i somras.
Fick vätska i knät, en svullnad som inte vill ge med sig....
I dag tog jag tag i mitt problem.....


För er som inte kan se video, en bild :

Mitt vänstra knä brinner

4 kommentarer:

  1. Vad trist!!! Hoppas du nu kan bli bättre!! Vet inte om ett brinnande knä är så bra, men kanske på lite längre sikt.
    Tänker på dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Är elden släckt ännu?? Hoppas det hjälper denna gången oxå....Svuller knä är ju inte så bra i längden.
    Kram f mamma

    SvaraRadera
  3. Hoppas, hoppas verkligen att elden är till nytta! Vad modig du är:) Kram// Iris

    SvaraRadera
  4. Hur går det med knät? Har svullnaden gått ner ännu?
    Idag hälsade jag på barnen i deras nya skola (se bloggen - jo faktiskt den är uppdaterad). Kul att träffa deras fröknar och de andra eleverna, fast det är så många namn att lära sig.

    Idag, svider det lite i ärren. Antagligen för att dom drog bort skorpan igår, aj, aj, aj. Är även konstigt trött i ryggen. Jag ska försöka hitta en bra sida att lägga på bloggen för att visa vad läkarna gjort.

    Ha det så gott

    Tusen kramar
    Kristina, Felicia och Simon
    Ps Du kan ändra min bloggadress på din sida här bredvid Ds

    SvaraRadera