lördag 1 september 2012

Inställd cykelutflykt...

Vakna till detta väder:

Så ett lätt beslut att ställa in dagens planerade utflykt med cykeln. Så vad göra istället? kanske kanske jag går över gatan till inomhusbassängen och simmar några minuter....

Dagens frukost bestod av rester från torsdagens middag : )
+ 2 kokta ägg och kaffe, gott


Gårdagens AW blev rolig. Jag satt på min stol och kollegor kom och gick men jag satt kvar på samma stol : )
Sista timmarna var vi tre vänner som satt runt bordet. Karin, som jag inte träffat sedan innan sommarlovet och "Draken". Vi pratade om våra sommarminnen och om framtiden....
Tacksamt att ha dessa vänner här!
Tack Christina och Karin för en rolig och trevlig afton!


 ”Så länge man har roligt är ingen tid bortkastad!”   




4 kommentarer:

  1. Godmorgon Anna!

    Tråkigt att cykelutflykten blev inställd :(
    Men en simtur är ju inte dumt det heller! :) Ägg till frukost!! Gott!
    Ha en härlig dag!

    Kramar från kusin Magnus och Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Saknar er så!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Har du börjat LAGA mat Anna???? ;-)
    Saknar AW med goa kollegor! Här är ganska dåligt med sånt!
    Läste precis på fb att ni hade bättre luft idag så då kanske det blev cykeltur ändå! Själv ska jag åka på bakluckeloppis nu. Ska spana in om jag själv kan sälja lite där nästa gång!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, nej...inte lagat mat än, däremot har jag en micro i lgh som jag använt 3 ggr : )

      Radera