söndag 2 september 2012

Jag är på gång : )

Är så glad då jag både lördag och söndag har simmat 25 min, så lite som gör mig glad hahaha
Haft en bra skön lugn helg!
Vakna idag till en underbar frisk luft...

Ser ni bergen ?
Förutom simning har jag tagit en längre promenad och lyssnat på sommarpratarna Lotta Schelin och Emma Wiklund.

Har tittat på ett hotel, som en fd kollega hade sett på nätet. Hon frågade om jag hade möjlighet att kolla om det var ok! Det är ett nytt hus norr om Worker gymnasium. Åkte upp till 5:e plan, som en vaktmästare sa att jag skulle göra. Jag såg nämligen inga skyltar. Väl däruppe kom jag ut på en stor altan/trädgård med grönt gräs och ett timmerhus??!!


Fick sedan se en studio som var jättefin att bo i, 560 rmb/natt.

Söndagens middag intogs på Morel´s. Musslor, biff gryta och potatismos, mums.

P I A  S U N D H A G E : )
Klicka gärna här

Jag minns mig som 15 åring och elitfotbollsläger i Halmstad. Hon var gäst och plockade fram sin gitarr : )
Nu tror jag minsann jag ska försöka se lite damfotboll nästa sommar. Ni vet att EM går i Sverige....

mer fakta om Pia
klicka här

4 kommentarer:

  1. Heja dig som simmat två gånger i helgen!!!!

    Vilket fint litet timmerhus det fanns gömt där på taket! Det skulle jag vilja se mer av! :-)

    Kan bara tillägga att Pia är från Ulricehamn!!! Precis som jag och Victoria Svensson... ;-) Hihi

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig helg! Morell´s! Härligt och sällskapet också!
    Söt liten stuga mitt på taket! Säkert värd att titta närmare på....
    kramar!
    Här är det Finnkampen på G...

    SvaraRadera
  3. Härligt m klart väder!
    Men vilken stuga!!! Är detta Beijing? Ja, inget är visserligen omöjligt för kineserna.."det omöjliga tar bara lite längre tid"enl ett kinesiskt ordspråk.
    Tips Peter Jöback på Moraeus på TV.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det såg ju grymt mysigt ut!

    Vad duktig du är, heja Anna!!! Kul att du är tillbaka med bloggandet så man får en liten kick igenom här.

    Kram /Monika

    SvaraRadera