lördag 25 augusti 2012

Intro to Yoga Workshop


I somras fick jag mail från Emma, att "nu är vi anmälda till en provhelg m Yoga". Idag var det den helgen. Första passet var helt ok, faktiskt så att jag ser fram emot morgondagens pass.
Vi fick prova olika sätt att stå, sitta och göra små rörelser.

Efter 1 h 45 min var det slut och vi gick till Panini, som ligger i samma hus som Osolemio. Tog varsin sallad och morot/orange juice ( japp, nu har jag börjat med ett annat hälso tänk, jag är för tung).

Som sagt var, jag är för tung...blev påmind igen då jag såg ett fotografi som togs i veckan. Nu bör jag ta tag i mitt liv och genom att göra det officiellt, här på min blogg, kanske det kan "pressa" mig att starta....
Jag har köpt gym/simkort. Det ligger i grannhuset, nytt fräscht....så i em gick jag dit. Simmade 20 min och är helnöjd : )

Var hungrig efteråt så jag gick in till "Hilton". Letade efter Ganges, indisk restaurang, hittade en massa andra restauranger.....


passerade bara, var inte sugen på att äta här
Hittade till slut Ganges och så himla gott!

Indisk mat, så himla gott!
Vill passa på att här gratulera min kusin Sara som gifter sig idag med sin Robert.
Grattis och kram från Beijing!

6 kommentarer:

  1. Spännande med yoga!Blir nog väldigt bra! Har bara provat en gång....
    Oh, indisk mat på Ganges, så gott.
    Och Anna! Lycka till med träningen, men det ska enöigt de senaste rönen räcka med 30 min per dag.
    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Heja dig Anna!!
    Åh så gott med Ganges! Vi hittade inte den i The Village senast jag var där, men den har alltså flyttat, någonstans?? Hilton? Är det huset mittemot ditt? Är det även där ditt gym/simhall ligger?
    Massa lycka till nu! Hoppas själv på lite ork o inspiration! Också för tung!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!

    Vad rolig att du tagit ett beslut om ett liv i rörelse! :)
    Det kan kännas tungt i början men det är klart att du fixar det!
    Ut och lek! Njut och ha det härligt!

    Kramar Jenny & Magnus

    SvaraRadera
  4. Nu skapar du förväntningar Anna, det är modigt tycker jag! Hoppas du kan hitta bra och roliga sätt till rörelse och bra mat så borde du kunna fortsätta unna dig en öl eller chips då och då även fortsättningsvis ;-) jag själv har börjat springa med coaching av Henrik Eyton. Riktigt skoj!

    SvaraRadera
  5. Å jag älskar Ganges! Skulle gärna följa med dig ut nån helgkväll, ni verkar ha det så kul! Så slå en pling så är jag på. Saknar er på skolan när jag ser bilderna. Kram!

    SvaraRadera
  6. Ganges - åh så gott! Yoga - berätta om det, en av mina kollegor och en av mina systrar försöker övertala mig, men...ja du vet jag tycker mest om att promenera med vätskepauser:) Kram/Iris

    SvaraRadera