fredag 24 augusti 2012

Fredag, helt ok : )

Känns helt ok för mig att det är fredag....har suttit hemma en stund nu på em. Väntat på några som ska hämta min gamla soffa, jag har köpt en ny. Eller jag har köpt men min landlord betalat. Jag fick 3000 rmb att köpa för. Hittade en bäddsoffa m diva, Månstad, på IKEA.

Kul med svensk text

Ok öppet- tider

Japp, de sover på riktigt...
Var på Alio Olio häromkvällen. God, billig italiensk mat....och ägaren heja på AC Milan. Stolar och soffor röd/svarta : )
Mona och Rune på besök i Beijing. Så Elisabeth, Christina, Emma och jag träffade dem för middag!



I kväll är det en av mina favoritrestauranger som gäller....vi är några som ska till Purple Haze, den svensk ägda Thai-restaurangen...så gott!
Hur ser er helg ut?
Jag ska på en work-shop??? YOGA???? Ja, fråga inte...jag skriver om det senare, kanske....

3 kommentarer:

  1. Fint du har det! Idag är min sista semesterdag, på måndag startar vi med planeringsdagarna. Nu ut till stranden! Kram/Iris

    SvaraRadera
  2. Härligt med helg! Vill absolut höra mer om din work-shop :-) kram åsa

    SvaraRadera
  3. Vad jag nu saknar Beijing! Allioli, Purple Haze och alla vänner....
    och mycket mer. Men jobb, nja- tveksamt. Det var roligt, väldigt roligt, men jag gillar mitt pensionärsliv.
    Har underbara Max här och njuter av att vara mormor.
    Kul att se bilder med dig o gänget.
    Kramar!

    SvaraRadera