lördag 4 februari 2012

Blue Zoo!

Vid södra entre´n till Worker stadium finns ett litet akvarium, Blue Zoo. Jag tog en promenad dit idag. Lite trångt för fiskarna kan tyckas i vissa akvarium...


En typ av ål

Syns hajen bakom mig?

I kväll börjar det....och jag har så himla dålig uppkoppling till svt play : (
Någon som kan hjälpa mig? Hur ska jag kunna se svensk tv här i Beijing? Tidigare har jag haft annan internet uppkoppling som gjorde det möjligt att se men nu bara det buffrar...

Vill du se en annan Gustafsson?
klicka här

6 kommentarer:

  1. ska du titta live eller på reprisen?
    Tittar du på reprisen kan du baraa pausa när programmet spelas och sedan steamar du bara det =)
    lycka till =)
    kram på dig
    emma

    SvaraRadera
  2. Elisabeth i Åhus4 februari 2012 kl. 23:42

    Blue Zoo är ett litet mysigt akvarium tycker jag. Häftigt när en av personalen dyker ner och matar fiskarna.
    Jag hoppas att du kan se Melodifestivalen hemma i Beijing!
    Jag hoppas även att vi ses snart!
    Åhuskramizar från
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Blue Zoo besökte jag med förskolebarnen på SSB en gång i tiden! Minns det som en rolig utflykt, men inget storslaget akvarium.
    Snökramar från Bodil

    SvaraRadera
  4. Trevlig liten utflykt! Vad gäller Melodifestivalen och SVT så tror jag du får sjunga själv. Det blir nog bäst! Eller kanske få till en repris och se den på Sole Mio.....
    Jag saknar den inte.....Men jag saknar dig!
    Kramar
    Bosse hälsar!

    SvaraRadera
  5. Åsa i Jönköping5 februari 2012 kl. 23:45

    Melodifestivalen finns på svtplay fram till måndag kl. 23.59, sen tas den bort fram tills finalen har gått! Kanske är lättare att se den efteråt än livesändningen!
    Hoppas du lyckas!!
    Kram Åsa P

    SvaraRadera
  6. Har du inte swetv? Det trodde jag ALLA svenskar här har! Man laddar ner programmen till en torrent och sen ser man dem efteråt på datorn eller kopplad med hdmi till tv:n. Vi kollar på allt den vägen, Julkalendern laddade vi ner före jul och nu är det Wild Kids till barnen, På spåret, Så mycket bättre etc. HUR smidigt som helst. www.swetv.org

    SvaraRadera