söndag 12 februari 2012

Veteran-sm inomhus 11-12 feb 2012

Min kära pappa, som fyller 72 år om några veckor, har denna helgen tävlat i friidrott!
Pappa, du är min idol!
Heja dig!

Pappa i somras på väg till träning
Jag har inte pratat än med dig pappa om resultaten men såg på Huddinge AIS hemsida.....två fjärde platser, låter surt men jag är ändå så stolt över dig : )
Hoppa 1.16 i höjd och stöta en 4 kg kula 10.18 m, det är inte dåligt!
Jag ska bjuda dig på middag när du kommer i mars : )

Kram

PS. En tår i ögat för Whitney Houston....http://sv.wikipedia.org/wiki/Whitney_Houston

4 kommentarer:

  1. Sicken pappa! Vad imponerad jag blir!
    Jättehäftigt!
    kramar!

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt! Skitbra jobbat.
    Hälsa och gratulera.
    Kram /Marie

    SvaraRadera
  3. Applåder! Vilken far du har!
    Kram/Iris

    SvaraRadera
  4. Det gick bra för Veteranen! Härligt att få lön för mödan och inga skador. Jag hade det oxå bra på supporterbänken.
    Kram/mamma

    SvaraRadera