tisdag 14 februari 2012

Biljetten i handen...

Vi är ett stort gäng, från min arbetsplats, som den 12:e mars ska gå på konsert : )

Roxette
Tack Christian, i Moskva, för tidigt info att de kommer hit!
Efter att hämtat biljetterna så gick jag till min favoritrestaurang här i Beijing,
4 krs...äntligen har de öppnat efter att varit stängt i över 3 veckor.

Nudelsoppan 6 rmb

Önskar er alla en bra vecka!
Här i Beijing var det fortfarande ljust ute då jag åkte från skolan kl 18 ...Vi går mot ljusare tider : )

9 kommentarer:

  1. Så kul med Roxette i Beijing! Blir säkert en häftig upplevelse för dig...o så kul att ni är många som ska gå!Och sedan är det inte många dagar kvar tills vi kommer!!
    Antar att 4-kr har firat Nyår. Det är dom värda. Längtar efter deras mat!
    Kram/mamma

    SvaraRadera
  2. Roxette! Riktigt roligt - hälsa till dem båda!
    Magnus

    SvaraRadera
  3. Underbart Anna!

    Gud vad roligt!

    Kram!! /Monika

    SvaraRadera
  4. Så roligt med konsert! och så gott med 4kr =)
    Kramkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt med Roxette konserten!
      Och att 4 kronors har öppnat efter nyåret.
      Kramar!

      Radera
  5. Åhh, vad roligt. Det skulle jag också vilja vara med på. Hoppas att Per har frisknat till innan det är dags för konserten. Läste att han blev sjuk och fick ställa in för någon dag sedan.

    Ha det gott
    Kram /Marie

    SvaraRadera
  6. Det där blir historiskt Anna!!! En raritetskonsert som saknar motstycke i svensk konserthistoria... :) Glöm inte liveinfo till mig. :)

    SvaraRadera
  7. Härligt, härligt! Inte bara Roxette, även 4kronors. Saknar /Iris

    SvaraRadera
  8. Åsa i Jönköping20 februari 2012 kl. 01:06

    Så häftigt Anna!! Ser fram emot recension här på bloggen!
    Kram Åsa

    SvaraRadera