torsdag 25 augusti 2011

Torsdag = ayi dag : )

Rubriken har jag använt tidigare : )
På hemväg från jobbet, gick jag in till 4 krs, tog min nudelsoppa och lemondricka , 10 rmb. Sedan stannade jag hos min blomsterdam.....bad om att få en bukett för 35 rmb.
Denna vackra bukett fick jag:








Så himla underbart att komma hem till en nystädad lägenhet : )
Sa jag att hon även tvättar, och stryker.....Ja, jag vet jag har det
bra ; )





Sett en dvdfilm i kväll, 127 hours. Har ni sett den? En sann historia om en kille som råka fastna vid ett klippblock mitt ute i öken.
Spännande och gripande, speciellt i slutet....

Denna skådespelare fyller idag 81 år.....
en I like woman. I don't understand them, but I like them.

                                        Sean Connery


3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en ayi, äta på 4kr o handla fina blommor för 35kr...bor nog i fel land...=)

    Du har det bra Anna och det är du värd! Njut och må så bra! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Elisabeth i Åhus25 augusti 2011 kl. 22:33

    Hej på dig, din lyxlirare! Haha!
    Jag har det inte så lyxigt! Vår dotter har legat på sjukhuset och är inte ok ännu så min resa tillbaka till Bejan dröjer lite. Allt kan bara bli bättre!
    Allt bra på jobbet? Hälsa så gott till alla!
    Åhuskramizar från
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Njut Anna! Njut!!!
    Jättefina blommor för en ringa penning,och så skönt med din ayi.
    Jag har ju en egen här hemma.....
    Han hälsar till dig!
    Kramar

    SvaraRadera