måndag 15 augusti 2011

B a c k i n B e i j i n g : )

Så har sommarledigheten tagit slut.... i morgon börjar jobbet här i Beijjan. Arbetade två dagar i Stockholm förra veckan, nu är det snart skolstart här i Kina...

Några tillfällen från mitt sommarlov:



halv stång

Båt-tur med Linnea


 : )

Åstol


Haft en underbar sommar!
Tack alla som gjort min ledighet så bra.
I kväll har jag sett herrfotboll, med kinesiska kommentatorer, West Bromwich Albion-Manchester United, 1-2. I mina ögon kunde det vara rättvist med 2-2. Jag har fått en ny "favoritspelare", Somen Tchoyi, Kamerun-spelare i West bromwich. 


Nu är det dags att lägga sig. Klockan passerat 01.00, vi är 6 timmar före Sverige....


Godnatt, where ever you are.






6 kommentarer:

  1. Sov så gott! Hoppas du kommer över jetlagen snabbt!

    SvaraRadera
  2. Sov gott, vakna pigg och kry! Ha en skön arbetsdag! Kram från Halmstad

    SvaraRadera
  3. Förstår att du haft en underbar sommar med de "dina".
    Tack för att jag fick låna dig ett par dagar!
    Lycka till på jobbet i morgon!!!
    Många kramar från Bosse och mig.

    SvaraRadera
  4. Elisabeth i Åhus15 augusti 2011 kl. 15:41

    Härliga sommarbilder! Förstår att du har haft en fin ledighet hemma i Sverige!
    Önskar dig en trevlig skolstart tillsammans med dina nya arbetskamrater.
    Jag hoppas att vi ses i Bejan i höst, reser troligtvis tillbaka i början av september.
    Åhuskramizar från
    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Gott att höra dig på Skypen idag!
    Hoppas blogg, facebook o Skype kommer att fungera i höst!!
    Lycka till m höstterminen!
    Kram f pappa o mamma

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!
    Det ser ut som om du har haft en toppensommar med dina nära o kära :)Hoppas nya läsåret börjar bra! Här drar vi igång på onsdag men jag o många med mig är redan inne och "fuskjobbar" lite....
    Ha det bra!
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera