onsdag 10 augusti 2011

"Beijing-träff" hos Ditte!

Jag är nu i Stockholm. Det är svensk Utlandsundervisnings förening, SUF, som anordnar en konferens.
Jag åkte till Stockholm igår och möttes på Centralen av Ditte. På perrongen stötte jag även på en "Beijing familj" och en fd "Beijing rektor"....ja, världen är liten.

Igår kväll åt vi god middag hemma hos Ditte. Tack snälla Ditte!
Vi blev 9 st personer, som jag lärt känna via Beijing....
Här är vi:

Känner ni igen några?
Iris, Ninni, Linda, Sussie, Ditte, Lena, Mia, Karolina och jag....så himla roligt att ses igen : )

3 kommentarer:

  1. Anna!
    Jätteroligt att ha dig här, även om det blev ett kort besök i Stockholm.
    Kul att så många kunde träffas med så kort varsel!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så roligt det var att ses!
    Ha nu trevliga dagar hemma och en bra resa hem till Beijing!
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Oj, vad många ni blev! Känner några och känner igen några andra. Gissar att ni hade en mysig kväll! kram kram

    SvaraRadera