söndag 20 november 2011

The Orchard!

Jag hade fått ett presentkort från The Orchard, http://theorchardbeijing.com/.
Söndagar serveras det Brunch mellan kl. 12-15.
Fick med mig mina vänner Ditte, Harm och Christina.


Efter några timmars ätande åkte vi hem till Christinas och Harms lägenhet. Så himla fin lägenhet och härlig utsikt (granne med min första lägenhet i Beijing).

Utsikt över Chaoyang parken.


Tack vänner för en finfin dag!

PS. Alexandra, undra om du läser min blogg?!
Jag var på en pub igår och tänkte på dig, puben heter James Joyce : )

Klicka för mer information om detta ordspråk! Frågor som avgörs med våld är aldrig avgjorda.

IE  James Joyce

2 kommentarer:

  1. Låter som en väldigt skön och trevlig söndag! Hälsa så gott till vännerna =)
    Kram o ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Vi ska åka skidor veckan efter jul typ eller veckan efter det menar jag och vi vill gärna bjuda dig på middag och hoppas du har tid!!! Många kramar /Monika

    SvaraRadera