fredag 11 november 2011

11 11 11

Efter 3 dygn utan att kunna komma in i min tunnel, är jag nu glad att det plötsligt i kväll fungerar igen....(vissa sidor går ej att komma in i från Kina ex. facebook och blogspot, därför har jag en tunnel-som gör att jag kan komma in på dessa sidor).

Har i dag skypat med pappa. I 40!!! min! rekord....varken pappa eller jag är några telefonmänniskor...Vi var tvungna att avbryta samtalet då pappa skulle iväg och ha en vigsel....11 11 11 : )

Här tänkte jag lägga ut en bild på pappa från i somras då han packat väskan och var på väg till en friidrottstävling. Heja pappa!
Tyvärr e internet mkt långsamt = ingen bild

Fick in bilderna idag, lördag : )
Jag tänkte även här lägga ut en bild från Liseberg i somras. Vänner (Lina x 2, Monika, Bettan och Camilla) från Göteborg som i söndags var i New York och sprang sitt första Marathon, grattis, ni e grymma!

4 av 5, som jag vet sprang NY marathon : )

1 kommentar:

  1. "Tunnel, hm. Låter krångligt. Men tur att du har en "tunnel" så att vi kan följa med dig i din blogg. Kusin Magnus

    SvaraRadera