måndag 2 april 2012

Oj, vad tiden går...

Det har hänt mycket sedan sist jag skrev....Sven och Eva åkte hem till Sverige i torsdags. Innan dess hann mamma fylla år, shopping, turistande, en massa ätande....

Tapanyaki på mammas födelsedag

Avslutade födelsedagen på SWING


Pappa provar...

Glada turister på Himmelska templet


Tunnelbanan

En stenvägg med alla medaljörer från OS-08

OS-facklan är nu ner tagen från stadium
Nu väntar en veckas påsklov här i Beijing. Det lutar åt att vi stannar kvar här och gör dagsturer i och runt Beijing. Det var flera år sedan jag var i Beijing i en vecka utan att arbeta....













 

5 kommentarer:

  1. Mysigt du har det!
    Härligt med påsklov.
    Många, många kramar/Iris

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt med nära och kära på besök! Och visst är det skönt att vara "hemma" och inte arbeta.
      Swing, tepanyaki och allt annat ni gjort, det låter roligt.....
      Hälsa Britta och gratulera från mig!
      Njut och ha det allra bäst!
      Kramar från oss båda

      Radera
  2. Åsa i Jönköping2 april 2012 kl. 19:12

    Ja, tiden går så fort!! Och ännu snabbare när man har besök Anna, det minns jag! Själv är jag på väg hem från Oslo med bus4you! Sköna fotöljer och fritt internet på bussen. det är bra! Läste ditt mail o återkommer snart om hotell! Ska bli kul att träffas snart! Som sagt, tiden går fort och det är nu bara tre veckor kvar till jag är där!

    Njut av en vecka i Beijing. Där finns ju massor att se och göra som man aldrig får tid till när man jobbar! Hälsa familjen! Glad påsk!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej Anna, vad fint ni verkar ha. Lite avundsjuk på din lediga vecka, låter verkligen gott, Hälsa alla och må väl.

    Flohultarna

    SvaraRadera
  4. Glad påsk Anna!
    Njut av din ledighet!
    Kram

    SvaraRadera