måndag 9 april 2012

Påskdagen!

Tiden bara går....nu är snart min lediga vecka slut...
Skönt att "bara" varit i Beijing. Sovit, ätit, promenerat och njutit av det härliga vädret. Friskare i luften än på länge och härlig sommarvärme.

Pappa sytt upp lite kläder, så snygg

The Village och Mr Beckham

Entre´n till en restaurang
Påskdagen har vi bl a besökt Beijing högsta byggnad. Tog en dyr kopp kaffe : ) på 80:e vån.

Ser ni worker stadium till vänster och mitt hus?

Trumtornet


Satt 3 tanter på rad när jag behövde gå på toa

Nu måndag morgon, hela natten för att ladda ner bilder ?!?!
Vi förbereder oss för att gå till arbetet. Mamma och pappa vill följa med och besöka skolan.
Sägs att det ska bli 29+ idag....det låter lite mycket.
Ha en bra vecka!

4 kommentarer:

  1. Vad skönt med ett lov hemma i Beijing. Förstår att du/ni haft det bra.
    Önskar dig en bra arbetsvecka och vi ses på fredag; kanske???
    I alla fall så landar jag då.
    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder från Beijing! Förstår att du har haft ett härligt lov!
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  3. Nihao,
    Vilken snygging farsan är! Häftiga solglasögon.
    Va gott att ni har haft fint väder med klar luft och solsken. Idag har det regnat, hela dagen.....inte kul. Nu väntar vi på solsken och värme.

    Påskhelgen firades i Floda. Vi åt en massa god mat och hade jakt på påskägg, påskäggmålning, promenad och massor av barnspring i hela Hörlyks hus. Dom har ett fantastiskt hus med en fantastisk utsikt. Dit åker vi gärna snart igen.

    Ge mams, paps o Karin en bamse kram från oss. Sköt om dig så syns vi snart.

    Tusen kramar / Kristina

    SvaraRadera
  4. Det är inte varja dag jag är inne på din blogg (förlåt) och det är inte varje dag jag fotograferas med MR Beckham : )
    Luv you!

    SvaraRadera