fredag 6 januari 2012

Ledighet går mot sitt slut...

I dag är det torsdag. På lördag flyger jag tillbaka till Beijing. Tiden går fort när man har roligt!
Förutom min blodpropp, har jag haft en bra ledighet.
Fått träffa familj, släkt och vänner, vilat, andats svensk luft, blivit bortskämd vart jag än kommit...jag har det så bra.
Ang. blod-proppen, så går det nu mycket lättare att ta mina sprutor, det är jag tacksam över.
Jag har dock glömt att kolla upp med SAS hur jag ska göra med alla sprutor. Kan jag ha dem i handbagaget? Lägger jag dem i stora bagaget och den väskan försvinner får jag ju skaffa nya sprutor = dyrt : (

underbara Lisa

Julkrubban ska göras i ordning

vacker sång


Julafton



Mina systrar och jag
Ingen snö och is i Kungsviken 


Felicia ordnar ansikts-behandling spa

Nyårsafton kväll

Någon minut innan tolvslaget

Säg vad ni vill om Zlatan men jag läste boken, Jag är Zlatan Ibrahimović på några timmar och vilken fotbollsspelare.... Kanske den bästa någonsin i Sverige?!
Läs gärna detta:

4 kommentarer:

  1. Elisabeth i Åhus6 januari 2012 kl. 04:02

    Härliga bilder från din ledighet!
    Jag önskar dig lycka till med sprutorna och önskar dig även en fin flygresa "hem" till Beijing.
    Hoppas att vi ses snart, annars blir det lite senare.
    Åhuskramizar från
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Tack för frakten! Idag har vi fått alla saker och blev väldigt glada över det. Vi hade köpt några DVD och vi lyssnade på dem i flera timmar, samt beundrade våra tavlor. Vi minns fortfarande med glädje våra dagar hos dig och Bogdan vill gärna tro att det alltid är så fin himmel i Beijing som de dagarna vi var där.
    Du har en middag tillgodo hemma hos oss, nästa gång när du har mer tid här i Sverige.
    Se till att du rör dig mycket på planet och vi hoppas att du redan har köpt stödstrumpor som är ett måste när man flyger långt.
    Lycka till på det nya året med allt du planerar att göra. Kram
    Daniella och Bogdan

    SvaraRadera
  3. Vilken fin ledighet du haft! Önskar dig en bra resa tillbaka till B och hoppas vädret där är lika vackert och fint nu i januari som i januari 2009. Många varma kramar/Iris

    SvaraRadera
  4. Hoppas resan tillbaka går bra på alla sätt.
    Skönt att du hunnit vara med dina nära och kära och vilat dig.
    Hoppas att blodproppen inte ska ställa till det....
    Saknar dig och tänker på dig.
    Bosse hälsar med jättekram.
    Kramar från mig också!

    SvaraRadera