lördag 3 december 2011

Vilka timmar...

Fredag eftermiddag, taxi till Lido. Där bor fd kollegan Elisabeth och hennes man Roland. Julfest!
Glögg, mat, vin och julklappar med glada människor från Europa, Afrika och Asien.
Christina och jag bröt upp först för att åka vidare till nästa fest, på Nearby the tree.... där mötte vi upp andra vänner och kvällen övergick till natt....med bl a Swing och 1F.

Ditte och Bosse
Lördag, 84 i luftkvalitén, blå himmel och jag är lite lite trött....men tar mig ut och möter upp Ditte och Bosse som endast har timmar kvar i Beijing innan de flyger vidare mot Thailand. Have a nice time!


Vinprovning
Mitt emot mitt hus, har det i några år byggts ett jättehus!  Efter ett år med skyltar "Opening soon" så öppnades det igår : )
Wow....en massa märkesaffärer, flera våningar, restauranger och matbutik där man fick smaka olika mat-rätter och lite vin...
Har hört att Apple ska öppna en butik i huset och starbucks, så visst kommer jag att återkomma : )

Klicka för mer information om detta ordspråk! Jag förstår inte vad jag själv begriper.

SE  Lasse Brandeby

5 kommentarer:

  1. Oj vad spännande med bygget mittemot ditt! Får se om jag får tillfälle att undersöka det framöver...
    Låter som om du har haft en toppenhelg! Själv har jag haft besök av mor o far idag och i morgon kommer Klas och Robert hit på middag! Ska bli mysigt!
    Ha en skön söndag och ta en titt på gårdagens "På spåret" på svtplay och se om du kan något om resa nr 2. Jag vann stort över de tävlande faktiskt! :-)
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Anna, bästa och goaste Anna! Vi kom fram ordentligt och det känns bra. Skall till skolan idag och titta.
    Kommer att sakna deig, men nu kan jag i alla dall följa din blogg.
    Många kramar från både Bosse och mig.

    SvaraRadera
  3. Så är det då färdigt! Huset vars byggande jag följde vaje dag på min "motionstrappeträning" i våras. Kul att se bilder. Kan man få ett från utsidan oxå? ex från vån 16? Blir detta ditt nya mecka Anna?
    Ha det gott o hoppas luften är bättre idag.
    Kram/mamma

    SvaraRadera
  4. Detta är en test. Jag vill inte vara "anonym" längre...

    SvaraRadera
  5. Jippie!!! Det funkade...inte alltid så lätt med tekniken, men glad då jag lyckas.
    Kram på dig Anna!

    SvaraRadera