lördag 17 december 2011

Ack, Sverige du sköna!

Så är jag nu här i vackra, sköna, underbara Kungsviken!

Haft problem med både internet och min tunnel sista 2 v i Beijing. Tråkigt, men det är väl bara att gilla läget.
Mina sista dagar i Beijing var lite jobbiga då jag fick mig en hosta. Egentligen inte konstigt då jag arbetar med 2-3 åringar och där flera barn både hostar och snorar. Då jag sov dåligt på nätterna och fick lite feber missade jag Lucia och skolans sista mysiga dagar : (

Entre´n hos mams o paps


Nu ser jag fram emot en 3 v lång julledighet. Tänkte vara några dagar i Götet och fler dagar i Kungsviken, Orust....

Kram

ps. Finns det någon som vill arbeta med mig i vår? Behöver en personal till avd. Trollen...

3 kommentarer:

  1. Skönt att du är hemma på Orust! Hoppas verkligen att din hosta nu blir bättre.
    Och, Anna! kLart att jag skulle vilja arbeta med dig...Men det får bli en annan gång i livet.
    Ha det bäst!
    Kramar från Bosse och mig!

    SvaraRadera
  2. Äntligen är du hemma o vi får rå om dig i 3 veckor. Härligt!

























    Så gott att ha dig hemma!Nu får vi rå om dig i 3 veckor. Härligt!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna, vill passa på att önska dig en riktig God jul o ett gott nytt. Jag skulle så gärna vilja arbeta med dig, men som det ser ut nu kan jag inte vara en lojal heltid. Men jag hoppas jag kan ställa upp mer nästa år när du/ni behöver hjälp.
    Stor
    Kram Karin

    SvaraRadera